Üres a kosara.
Kezdőlap > GYIK

GYAKRAN ISMÉTLŐDŐ KÉRDÉSEK

Hol tudom személyesen átvenni a megrendelt terméket?

Személyesen előzetes egyeztetést követően:  a 1095. Budapest Ferenc Krt. 27. AZENORAM óra ékszer üzlet. Hétfőtől-péntekig: 9-18 ig,
Telefonon: a 06-30-713-0590 számon, nyitva tartási időben értek el bennünket.
E-mailben: info@fantasticstore.hu


Leadtam egy rendelést, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Rendszerünk minden rendelésről automata visszaigazoló e-mailt küld ki. Sajnos gyakran előfordul, hogy ez a levelezőrendszer Spam (Levélszemét) mappájába kerül. Kérjük, ellenőrizd ott is!  Amennyiben ott sem találod, kérlek, írj nekünk az info@fantasticstore.hu email címre.


Mennyi idő alatt kapom meg, amit rendeltem?

Webáruházunkban vagy telefonon megrendelt termékeket az ország egész területére házhoz szállítjuk. Szállítási határidő, általában 1-5 munkanap.


Mennyibe kerül a szállítás?

Az egész ország területére fix 2000 ft.


Külföldre is tudtok szállítani?

Igen. Felhívjuk figyelmed, hogy nemzetközi rendelések esetén a szállítási idő több nap  is lehet a fogadó ország postai rendszerétől függően.


Melyek a fizetési lehetőségek?

Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával, megrendelés esetén postai utánvétellel és banki előreutalással tudsz fizetni.


Van garancia az órákra?

Természetesen. A vásárlás napjától számítva,  márkától függően 1, 2, 3 vagy 4  év gyártói garancia vonatkozik az órákra!